Zaručí Vám přehled o docházce vašich zaměstnanců. Stačí Vám k tomu pouze terminál a identifikační prvek (karta, klíčenka nebo otisk prstu). Pracovník přijde, zmáčkne tlačítko (příchod, odchod, přestávka, doktor, ...) a přiloží svou identifikaci. Systém následně ukládá tyto informace na server, s kterými lze dále pracovat.
Do systému se můžete přihlásit pod přihlašovací jménem a heslem a jednoduše kontrolovat docházku celé firmy. Každý ze zaměstnanců může mít přístup k údajům o své docházce, přehledu kolik odpracovaných hodin má, kolik mu zbývá dovolené nebo kolikrát v práci chyběl. Změny v docházkovém systému budou umožněny jen osobám pověřeným vedením firmy.
Pokud máte pracovníky v terénu, můžou si docházku zaznamenat přes mobilní telefon. Aplikace zaznamenává souřadnice přes GPS, které ukazují kdy a kde byla docházka zaznamenána.
Samozřejmostí je exportování dat do mzdových programů na konci období.